ژل، محلول و فوم ضدعفونی کننده

چهارشنبه 24 دی 1399
14:46
digix

ژل، محلول و فوم ضدعفونی کننده

کنترل زخم و عفونت به قدری مهم است که اگر به آن توجه کافی نشود منجر به بیماری های بعدی شده و عواقب خطرناکی را برای سلامتی جسم ایجاد می کند. ضدعفونی کننده باعث بهبود شرایط بهداشتی و جلوگیری از شیوع میکروب به سطوح می شود. ژل ضدعفونی کننده خوب باید بتواند طیف گسترده ای از میکروب ها را در زمان کوتاهی نابود کند و اثری روی سطوح به جا نگذارد.

انواع مختلف ضدعفونی کننده ها

ضدعفونی کننده بدن: از آنجایی که کودکان نسبت به بقیه افراد بیشتر در معرض آلودگی قرار می گیرند همراه داشتن ضدعفونی کننده که بتواند آلودگی را از روی سطح پوست به راحتی پاک کند از واجبات است. با آمدن ضدعفونی کننده ها به بازار دیگر نیازی به استفاده از صابون که باعث خشکی پوست می شوند نیست و به جای صابون می شود از انواع ضدعفونی کننده ها مثل محلول ضدعفونی کننده، پد ضدعفونی کننده، دستمال ضدعفونی کننده، فوم ضدعفونی کننده و یا مایع ضدعفونی کننده استفاده کرد. ضدعفونی کننده های دست و ضدعفونی کننده های پا از زیر مجموعه های پاک کننده بدن هستند که پوست شما را شاداب و از میکروب ها حفظ می کنند.

ضدعفونی کننده زخم و بخیه: برای هریک از ما اتفاق افتاده که در اثر زمین خوردن، تصادف و سایر بلاهای طبیعی دچار آسیب شویم و زخمی روی پوستمان ایجاد شود و شروع به خون ریزی کند. اگر زخممان جوری نباشد که نیاز به مراجعه به بیمارستان و جراحی داشته باشد بتادین به نمایندگی از ضدعفونی کننده های پوست می تواند به ترمیم بافت های بدن ما کمک کند و جلوی ورود باکتری ها را به سطح های عمیق تر بدن بگیرد پس نقشی که ضدعفونی کننده بتادین در زندگی اکثر ما بازی می کند بسیار حائز اهمیت است و وجود حداقل یک عدد از آن برای هر خانه ای ضروری است.

دهان شویه: بهداشت دهان و دندان ها به قدری مهم است که تا حد زیادی می تواند بیانگر شخصیت افراد باشد. کسی که به وضعیت دهان و دندانش اهمیت می دهد سال ها دندان های سالمی می تواند داشته باشد جوری که نیازی به مراجعه به دندان پزشک نداشته باشد. قبل از قرارهای عاشقانه، جلسات مهم اداری و درکل موقعیت های حساس سعی کنید از ضدعفونی کننده دهان استفاده کنید و با این کار جلوی بوی بد دهانتان را بگیرید.

اسپری ضدعفونی کننده: بسیاری از میکروب ها برای از بین رفتن نیاز به اسپری ضدعفونی کننده قوی دارند و به راحتی با پاک کننده های ساده از بین نمی روند. ضدعفونی کننده هایی که به شکل اسپری هستند کاربری راحت تری هم دارند و در بسیاری از مکان ها مثل بیمارستان ها، مکان های آموزشی، باشگاه و آرایشگاه ها و ... استفاده می شوند.

ضدعفونی لباس: بخش عمده ای از سلامت انسان وابسته به لباس هایی است که می پوشد. استفاده از ضدعفونی کننده البسه می تواند باعث شود شما همیشه آراسته و تمیز به نظر برسید و درگیر بیماری های مختلف نشوید.

ضدعفونی کننده اتاق: برای تمیز کردن اتاق از ضدعفونی کننده های بدون بو استفاده کنید تا بوی حاصل از مواد شیمیایی شما را اذیت نکند. به جای ساعت ها رفت و روب و سابیدن اتاقتان با تهیه ضدعفونی کننده سطوح به راحتی ماهی چندبار به محیط اطرافتان زیبایی ببخشید.

ضدعفونی کننده بانوان: بیماری هایی که ممکن است برای دستگاه های تناسلی زنان ایجاد شود خیلی زیاد است به همین علت باید مراقب های ویژه ای از این بخش از بدن زنان صورت بگیرد. ضدعفونی کننده واژن جلوی قارچ و بیماری های زیرپوستی را گرفته و بانوان را در روابط جنسی با شریک زندگیشان دچار مشکل نمی کند.

ضدعفونی کننده میوه و سبزیجات: امروزه با بالا رفتن سطح اطلاعات، اکثریت مردم فهمیدند که در شستن میوه و سبزیجات نیاز به مایع ضدعفونی کننده دارند و شستن آن با آب به تنهایی کافی نیست؛ به همین علت برای از بین بردن گل و خاک میوه و سبزیجات از ضدعفونی کننده های مخصوص مواد خوراکی استفاده می کنند.

خرید آنلاین مواد ضد عفونی کننده

حفظ پاکیزگی خودمان و محیط اطرافمان و محصولاتی که مصرف می کنیم بسیار با اهمیت است. به همین سبب وجود ضدعفونه کننده ها لازم است تا جلوی نفوذ انواع باکتری و میکروب ها را بگیرند. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا انواع مواد ضدعفونی کننده اعم از ضدعفونی کننده میوه، ضدغفونی کننده لباس و یا دهان و بدن را از بهترین برندهای موجود در بازار مثل دتول (Detol)، لطیفه و بس دارا می باشد و تنها کافیست به صورت آنلاین محصولات را در سایت مشاهده و محصول مورد نظرمان را انتخاب و سفارش دهیم تا در زمان کوتاهی آن را تحویل بگیریم و مطمئن باشیم که محصول با قیمت مناسب خریداری کرده ایم.


[ بازدید : 37 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به digix است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]